.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف مرگبار در گیلان

ساعتي قبل در اثر تصادف شديد 6 دستگاه خودرو در جاده رودبار، سه نفر كشته و يك نفر مجروح شدند.

بي‌احتياطي يك راننده كاميون كشنده كه فاصله طولي مناسب با خودروي جلويي را حفظ نكرده بود، موجب تصادف شديدي شد كه چهار كشته و مجروح بر جاي گذاشت.
فرمانده پليس راه گيلان عصر امروز با حضور در اين صحنه حادثه به خبرنگار فارس اظهار داشت: بي‌احتياطي راننده كاميون و برخورد او با قسمت عقب يك دستگاه سواري پرايد موجب شده تا يك دستگاه ميني‌بوس نيز با كاميون تصادف كند و خودروي پرايد به سمت چپ جاده منحرف شود.
غلامرضا سيري افزود: در اين لحظه بر اثر برخورد خودروي سواري پيكان با يك دستگاه سواري پرايد، يك دستگاه ميني‌بوس نيز با كاميوني ديگر برخورد شديد كردند كه بر اثر اين حادثه پيچيده و شديد دو نفر از سرنشينان سواري پيكان و راننده ميني‌بوس در دم جان باختند و سرنشين سواري پيكان مجروح شد.
وي عدم رعايت فاصله طولي مناسب با خودروي جلويي را يكي از مهم‌ترين دليل وقوع اين تصادف اعلام كرد.
سيري اظهار داشت: برابر آنچه در آيين نامه راهنمايي و رانندگي درباره رعايت قانون 2 ثانيه آمده است، يعني حفظ فاصله با خودروي جلويي به مدت حداقل 2 ثانيه در زمين خشك و 3 ثانيه در هواي باراني و جاده لغزنده مي‌تواند از تصادف جلوگيري كند.
وي خاطرنشان كرد: رانندگان با تمركز و توجه كامل و ديد كافي داشتن به جلو حين رانندگي مي‌توانند سفري ايمن و بدون خطر داشته و از وقوع حوادثي تلخ و جبران‌ناپذير مانند تصادف مذكور پيشگيري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.